Memo
- HITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиHITКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиКупитиВідгуки про Memo
- Memo MarfaПарфумована вода (пробник)Разочарование ,парфюм 2 , майкапу 5ЛЛариса★★★★★
- Memo Ilha do MelПарфумована вода (пробник)Теплий, квітковий, солодкий, дорогий та гарний.ЛЛюбов★★★★★
- Memo Italian LeatherПарфумована вода (пробник)Аромат необычный и он просто прекрасен. Лучшая из кож в Мемо для меня.ККристина★★★★★
Ви нещодавно переглядалиMemoПро бренд Memo
Парфуми – одні з тих речей, які є у кожного. Та й як інакше, адже коли людину супроводжує прекрасний аромат, життя стає прекраснішим і веселішим. Духи створюють настрій, самовідчуття та вносять елемент магії у повсякденність. Від того, які вони – за запахом, наповненням, характером – залежить настрій протягом усього дня. Отже, вибір парфумів — справа непроста, тим більше зараз у магазинах представлений величезний спектр цієї продукції як від знаменитих домів моди, так і від молодих компаній. Серед останніх — бренд Memo, який лише-но розпочинає свою ароматичну ходу.
Фірма Memo була заснована в Парижі лише кілька років тому дизайнером Клер Моллой — талантом-початківцем у світі парфумерії. Вона вирішила не йти уторованим шляхом, незважаючи на відсутність спеціальної освіти, і розпочала діяльність з випуску селективної чи нішевої парфумерії. Для цього потрібна сміливість, адже цей напрямок не вирізняється швидкою прибутковістю, та й ціна на такі шедеври висока. Як би там не було, розрахунок виявився вірним — зараз творіння Memo міцно влаштувалися на світовому ринку, в тому числі в Україні, завдяки своїй неповторності та досконалості.
Тепер купити цю продукцію стало можливо і у Києві за допомогою сайту Makeup.
Справжнє джерело неординарності
Парфуми від Memo завжди неординарні, привабливі та блискучі. А такі вони тому, що їхня засновниця, починаючи свою роботу, поклала в основу своїх творінь найчудовіше, що лише можливо. Клер Моллой вважає, що для формування ідеальних парфумів необхідні три «кити». Перший — це оптимізм і любов до запальних розваг та свят. Другий — пристрасть до подорожей та пригод. Ну, а третя основа — багата фантазія для можливості втілити все задумане в реальність. Це все разом і стало філософією бренда Memo. Автор марки навіть склала власний атлас запахів, властивих тій чи іншій країні.
Компанія випускає ексклюзивні аромати, проте за всієї своєї неординарності вони оточують носія аурою гармонії та умиротворення. Разом з тим, не суперечачи філософії компанії, духи Мемо наповнюють життєрадісністю та жагою змін. Продукти цієї марки так само амбітні, як і їхній дизайнер. Кожен приголомшує і легко знаходить свого поціновувача, незважаючи на свою не найнижчу вартість.